fredag 13 juli 2012

6:e Augusti

Betonggruvan.

En massa nytt och kul händer det här. Betonggruvan ska få ny och superfin kostym. Bloggen ska få eget hem och webshoppen är klar. Jag har knackat kod, testat och hängt på forum för att lära mig. Betonggruvan går bra och växer. Sjukt kul och pepp allt detta. Men samtidigt lite läskigt. Nu är jag trött.

Därför kommer semester ytterst passande. Jag checkar ut från internet och betong och drar ut i Sverige för vattensport. 6:e augusti är jag tillbaka. Då med ny kostym, blogg och butik. Hoppas ni hänger med även där. Nu längtar jag som bara den till öppningen av det nya. Och till SEMESTER.

Njut nu av sommaren! Vi ses 6 augusti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, jag blir så glad om du kommenterar. Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...